lunes, 26 de septiembre de 2011

BENVINGUTS AL MEU BLOG !

Benvinguts! Aquest es el meu bloc, creat per l'optativa d'informàtica, on espero aprendre coses que potser no s'havia o simplement millorar coses que ja sé. Podreu trobar molta informació sobre la meva vida. La natació ho es tot , no es un hooby qualsevols, sinó és un sacrificique m'agrada fer, és disciplina... la meva vida.
Passo  la majoria del temps en el aigua, podira dir que sòc com un peix, hi ha gent que pensara que estic botja, pero no, quan arribes als teus objectius i les coses comencen a sortir bé, és quan dic, "no son bogeries, m'agrada aconseguir el que hem proposso". En el meu temps lluire m'agrada viatjar i visitar paissatge de platja. M'agradaria arribar a practicar el surf, mai ho he fet però hem crida l'atenció.
Aquest eés el meu blog, i espero que us agradi. (:

12 comentarios:

  1. Paraules dignes d'una molt bona persona! m'agrada molt i estic d'acord amb tot el que has dit! la foto es molt bunica!

    ResponderEliminar
  2. Molt bones paraules Maria!
    Penso el mateix ja que passem moltes hores a la natació i ja es com una segona casa teva perquè allà ets sents genial.
    Un petó molt fort!

    ResponderEliminar
  3. magrada molt el fons que has utilitzat, es molt xulo el teu bloc:)

    ResponderEliminar
  4. esta chula la imatge de les oles, m'agrada, bon blog

    ResponderEliminar
  5. Em sembla molt bonic el fons que has posat i també m'agrada molt la foto, molt chulo el blog

    ResponderEliminar
  6. Esta molt bé aquest bloc m'agrada molt i la imatge esta molt xulaa

    ResponderEliminar
  7. Maria!, el teu blog es molt bonic, i el disseny es una pasada!, el teu comentari esta molt bé. Espero que t'agradi el meu :)

    ResponderEliminar
  8. Mariaa ai que cantar más eeehh, i el proximo dia te vienes al bar onde ceno yo, y probaras las hamburgesas ya veras ke buenas. Esta chulo tu bloc, cuidate!

    ResponderEliminar